Sunday, May 28, 2006

咁就一年

今晚我同阿秀去咗沙田嘅寳軒食印度菜。我好鍾意食印度菜,比較有印象嘅包括寳軒、重慶大廈咖喱、西灣河咖喱(呢兩間都已經忘記了貴寳號的名字),太子嘅亞郭咖喱(佢d咖喱好似係巴基斯坦咖喱),仲有大家樂同大快活咖喱。我哋點咗個二人餐,食物非常豐富。

我最喜歡香燒雞,這道菜用鐵板上,雞肉似乎用炭燒過,在雞肉上灑上幾滴檸檬汁後,放入口中,那種原始的燶味只能用個香字來形容,久久不散。前菜是雜菜咖喱角,頗大份,足有四份三個拳頭大,做得不錯。仲有椰汁咖喱雞同焗茄子,兩道菜都很有水準,精髓在於那個汁中,食nan bread時點那椰汁咖喱,可充份體味那充滿洋蔥和香料的辣汁。焗茄子裏的茄子都溶化了,這道菜還混合了很多洋蔥,每啖都是新鮮蔬果的甜味,單吃或跟nan bread一起吃都不錯。還有咖喱魚,不過我同阿秀對魚都無興趣,所以不作評論。最後我喝了一柸Masala tea,阿秀就要了青檸梳打。最後結賬只是$188加一,即$206。付賬後袋裏只剩下一毫子,但肚子卻很滿足。

那裏的伙記都是印度人(應該是吧),我哋都好欣賞佢哋嘅敬業態度同對食物嘅誠意,奈何店鋪位置較隱秘,所以客人不多(反而附近的Pizza Hut就有很多年輕人在等位),有興趣不妨試試,在新城市廣場的西田樓下。

今日阿秀問我:「你鍾意我d咩呀?」我嬉皮笑臉曰:「你靚囉!」阿秀曰:「仲有呢?」我繼續嬉皮笑臉曰:「只有你才能接受到我成日做埋d白痴同低B嘅事。」回家途中,我在想,我何止白痴低B,又小氣,又挑剔,又孤寒,又成日以為自己好醒,又唔鍾意表達自己感情… …。咁嘅極品你都要,我都算幾好彩。

早兩個星期,散戶丙因為感冒菌入腸,痾到阿媽都唔認得,又成個禮拜冇食飯,真係瘦到無可再瘦。嗰陣日日喺屋企度「吽」,除咗諗起阿媽外,另一個最想念嘅女人就係老婆。雖然散戶丙仍然係個大男孩,見到靚女會唔捨得「斬」眼,但原來當男人到了最脆弱的一刻,最需要嘅係老婆,或者這是因為全世界只有佢可以接納你,這亦係每個男人應該珍惜眼前人的原因。

5月15日是我們的結婚一週年紀念日,這星期大家都很忙碌,難得今晚可以出來享受一頓美味的晚餐,實在值得記下來。

4 Comments:

Blogger ken.yong said...

"咁嘅極品你都要,我都算幾好彩。" - 散戶丙, as i always said, "你執到啦!!" ahahahaha...

hahaa, time flies. it has been a year! wish you 2 will remain 甜甜蜜蜜 forever!

5/29/2006 01:52:00 AM  
Blogger ken.yong said...

hi, sau! i really really like you - you are just so humorous!

no need to 減肥!! it's a happy happy thing! why bother to 減肥?

pls take good care of my best friend 啦!

5/30/2006 01:27:00 AM  
Blogger CK said...

Belated 一週年快樂!
btw, 極品先生你真係太瘦啦,保重身體。

5/30/2006 04:07:00 PM  
Blogger Just a trader said...

散太:我支持你!

ken.yong: "pls take good care of my best friend 啦!" 這句講得好!

ck: 6月開始唔駛長期返shift,希望體重可以好似你d秘書嘅人工咁啦!

5/30/2006 08:57:00 PM  

Post a Comment

<< Home